http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

čtvrtek 15. října 2015

KOSMETICKÝ TIP #1 - ESSENCE ODLIČOVACÍ UBROUSKY

Krásný den slečny, dnešní rychlo-tip bude o Essence Makeup Remover Wipes. Při mém víkendovém bloumání v drogerii jsem narazila na tyto vlhčící odličovací ubrousky. Stály okolo 40 korun, a můžu říct že vážně stojí za to. Mají krásnou jemnou vůni,jsou vlhčené tak akorát ( zdravím přepěněné ubrousky od Rival De Loop ) a krásně pleť vyčistili od make-upu. Zvládají i lehčí nános řasenky(a že já nenosím jen lehčí nános řasenky :D ). Pleť mě po nich nepálí ani nepne, na celý obličej mi na odlíčení stačí 2, někdy 3 ubrousky. V balení jich je 15 kusů, a rozhodně s nimi podle mě nešlápnete vedle.


* oficiální obrázek z essence.eu ( make up remover wipes ) *

4 komentáře:

  1. ja odličovacie obrúsky nepoužívam, no chcela by som nejaké vyskúšať a možno teda siahnem po týchto :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. nevypadají špatně, ale mám jiné oblíbence :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem nevěděla, že essence něco takového má :)

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat